Претражи овај блог

Основни подаци о мени

Моја слика

Campo Belo São Paulo, São Paulo, Brazil

...As you read about Bosnia and Kosovo in your daily newspapers I remind you of the words of Socrates spoken at his trial in his own defence: "I do not know what effect my accusers have had upon you gentlemen but for my own part I was almost carried away by them; their arguments were so convincing. On the other hand scarcely a word of what they said was true."....

недеља, 24. јул 2011.

Рапорт генералу Младићу из свемира | Васељенска ТВ

Рапорт генералу Младићу из свемира | Васељенска ТВ


24. 07. 2011 | 15:32

Рапорт генералу Младићу из свемира

Васељена – Бивши пилот војске Републике Српске и ветеран 63. падобранске бригаде из Ниша Саша Савићевић успео је да руским авионом МиГ 29 УБ дотакне границу између последње Земљине заштите, стратосфере и свемира, а прво што је урадио након што је ногом ступио на тло било је да поздрави генерала Ратка Младића, који се налази у хашком притвору.

- Користим ову прилику да поздравим генерала и да му поручим да му је војска остала верна – рекао је Савићевић.

Упркос томе што се многи у Србији, а поготово у свету, не би сложили са његовим гестом, српски пилот, који живи и ради у Москви, тврди да је његов ратни командант жртва медијског рата против Срба.

- Поздравио сам команданта јер знам његове моралне и војничке карактеристике и заслуге и упознао сам га током рата лично. Све негативно о њему је производ медијског рата за који Срби нису били спремни, али се надам да ће нове генерације извући поуке из тога. Тај мој поздрав је и поздрав од свих припадника ВРС – рекао је Савићевић, који је у руском авиону летео са српским грбом на опреми.

- Посебно сам срећан што су ми Руси дозволили да носим српски грб, као и иконе Светог Саве и светог Ђорђа. Морам да истакнем да је пре мене горе била Наташа Павловић из Чикага, коју овом приликом поздрављам. Она је била прва Српкиња, а ја први Србин – прецизира он и покушава да пренесе осећај који пилоти доживе у тренутку лета, а посебно кад се Земља сагледа као плава лопта, окружена звездама и планетама.

- Није било страха, ја сам ветеран 63. падобранске и резервни војни пилот ВРС. Кад има контролисане опасности, онда је и адреналин на одличном нивоу. То знају падобранци и пилоти, параглајдеристи, бајкери, рели возачи… Ако буде услова, желео бих да идем у свемир, мој највећи идол је први човек у свемиру Јуриј Гагарин – открива Савићевић.

(Извор: Вести / Фото: Вести)



Нема коментара:

Постави коментар