Претражи овај блог

Основни подаци о мени

Моја слика

Campo Belo São Paulo, São Paulo, Brazil

...As you read about Bosnia and Kosovo in your daily newspapers I remind you of the words of Socrates spoken at his trial in his own defence: "I do not know what effect my accusers have had upon you gentlemen but for my own part I was almost carried away by them; their arguments were so convincing. On the other hand scarcely a word of what they said was true."....

недеља, 01. јануар 2012.

Република Српска је бастион српства | Судбина дејтонске БиХ и Република Српска

Република Српска је бастион српства | Судбина дејтонске БиХ и Република Српска


Судбина дејтонске БиХ и Република Српска

Република Српска је бастион српства

PDF Штампа Ел. пошта
Милорад Додик
субота, 31. децембар 2011.

У Босни се данас не пуца. Двадесет година од настанка Републике Српске, као бунта против насилне босанске државности, то је једини напредак. Босна и даље жели да приграби монопол суверенитета, и даље не признаје да је мировни документ гарантовао постојање српског ентитета, и даље сву снагу троши на то да задржи тутора који ће ударати шамаре сваком ко је попреко погледа. Али двадесет година касније, потпуно је јасно да то све теже пролази.

Јер, док се Босна ломи хоће ли имати власт по којој глас сваког од три народа има исту тежину и где нема прегласавања, или ће притисцима наметнути принцип ”један човек, један глас” и омогућити бошњачком народу да надвлада, Српска се полако заокружује.

Незадовољан што сарајевски политички врх не успева да се одупре, Мустафа Церић, поглавар Исламске заједнице, завапио је код верске сабраће: ”Зауставите Милорада Додика!”

На кампању да му се забрани улазак у исламске земље, Додик узвраћа:

- Ја у исламске земље немам намеру ни да идем, тако да ме неће оштетити. А и у ту последњу, звану Федерација, идем само кад морам. А не морам ни оволико. Ионако је то за мене само губљење времена.

* Верски поглавари су, очигледно, преузели да заврше оно што политичари нису успели. Мислите ли да је уједињење исламских заједница под палицом реиса Церића део стратегије?

- Церић је одавно изашао из оквира деловања верских заједница. Он сада отворено детерминише политику бошњачког народа. Његови ставови су се показали обавезујућим за сарајевске партије, али и за невладин сектор. Савршено је јасно да је ово вапај исламским земљама да се помогне Сарајеву у настојању да Босну централизују и Српску баце на маргину. Најлакше је тако што ћете напасти Додика, јер немате кога другог.

* Таман кад сте успели да збаците са себе европске покушаје да вас изолују стављањем на разне листе непожељних, сад вам прети не баш мала исламска група. Да ли је разлог ваше одбијање признавања Палестине, што вам је, можда, скинуло једне, а наметнуло друге ”окове”?

- Чињеница је да смо доминантно утицали на то да БиХ не призна Палестину. Ово јесте нека врста освете. Али није занемарљив ни разлог што реис Церић има изборе у исламској заједници, па му у кампањи треба плен.

* Турске намере на овим просторима углавном се тумаче као добронамерне. Мислите ли да ће бити касно обуздати их ако се њихови стварни интереси почну остваривати?

- Наравно да нису наивни, а ни добронамерни. Нису, чак, ни прикривени. Они отворено показују намеру да преузму доминацију. А верску заједницу користе као важан фактор уређивања односа у региону. Њихова стварна жеља је да овде граде неоосманизам. Опет продају приче како је овде 500 година владао мир, док су они уништавали наше национално биће. Турска је у то време извршила геноцид над Србима, у правом смислу те речи. То треба отворено рећи. И никада за то није одговарала. Срби морају да се уједине да се тај период расветли пред међународном заједницом.

* Србија прва на то неће пристати, Турска је у Београду виђена као важан партнер...

- Србија има право да гради своје односе са Турском онако како она то жели. Ми то не можемо да спречимо. Али мора да буде јасно свима, па и Србији, да то неће бити отворен прозор за деловање на нашем терену. Јер, Турска у БиХ злоупотребљава своју позицију и искључиво брани интересе муслимана.

* Очекујете ли, ипак, подршку Србије ако буду у питању интереси РС?

- Србија је до сада увек била спречена да преузме своју улогу као гарант Дејтонског споразума. Кад год је то покушала, била је нападнута. А нико не реагује на експанзионизам Турске, која заправо чини напор који ће бити пресудан за распад БиХ. Јер, ми нећемо трпети настојања да се БиХ претвори у неоосманско царство. То нека је свима јасно, уколико мисле да ће, градећи добре односе са Србијом и спречавајући је да брани српске интересе у БиХ, довести нас у мањину. Као што су већ успели са Хрватима у Федерацији. Њих су већ изоловали. Ситуација је озбиљна и не дозвољава површност.

* Ви сте одавно европски процес отписали као нешто што је ”на дугом штапу”, а сада је очигледно да не би било другачије ни да сте том пројекту били више посвећени, јер су услови и за Србију, која за тај пут не налази алтернативу, постали неоствариви?

- Ово је тренутак кад се Срби из целог региона морају политички окупити око заједничког циља. Овако смо исувише расцепкани и слаби, као такви предмет различитих притисака. Срби из РС су у томе најважнији за Србију, јер нас је 1,2 милиона. А нисмо задовољни ни како нас Србија, ни медији из Србије подржавају. Ми смо данас бастион српства, одбране националног идентитета. Зато, мислим да ћемо бити корисни Србији, да јој можемо помоћи.

* Србији следи тежак период, све су отворенији захтеви да одустане од борбе за Косово, да се одрекне Резолуције 1244... Треба ли тражити партнере мимо Европе?

- Не мислим да је господин Тадић наиван. Али делује потпуно наивно од Европе да очекује од њега да одустане од Резолуције 1244. Србија сада треба да утврди друге приоритете, а ЕУ да остави за неку даљу перспективу. Дигнитет српске политике се донекле изгубио у сталном испуњавању захтева Европе.

* Шта би били ти приоритети?

- Па, неко мора да седне и види шта је то са Европском унијом. Ако се сами распадају, валута и привреде им пропадају, зашто нам и даље причају о прикључењима и праве нас лудима. Хајде да сачекамо да се та Европа редефинише, да видимо шта је од ње остало, па да оценимо где ми можемо да се ”уденемо”. Имамо, ваљда, и других ресурса, осим европских.

* Кажу да су ваши ресурси руски, израелски... Да ли је то поштеније партнерство?

- Било би интересантно видети колико лоши ефекти европске привреде утичу на Србију и на њену привреду. Мислим да су ти негативни утицаји далеко већи од свих повластица које смо до сад имали. Ми смо веома јасно видели да се подаништво никад не исплати. Зато смо галамили. Уљудност у оваквом свету не игра никакву улогу. Морали смо да галамимо и тек ћемо галамити. Где год стигнемо рећи ћемо шта су наши интереси и шта је против наших интереса. Радило се о Америци, Европи или Русији. Ни због чијих глобалних интереса нећемо жртовати своје. И све више се показује да то свет поштује.

* Да ли је Русија ваша ”главна карта” у смелости да се одупирете Западу?

- Русија је наш партнер. Она нам је, куповином рафинерије нафте, помогла да опстанемо. Баш као и Србија инвестицијом у ”Телеком”. Ту нема никакве мистерије. Израел је земља која показује интерес за РС. То је оно што се нама нуди, то прихватамо као партнерство. Оне који су негативно усмерени не вреди мењати. Можда ће се тек после смене генерација нешто променити, јер ако је главни дипломата ове Европе ратни хушкач Јелко Кацин, онда ја одбијам такву дипломатију и такву Европу. А да покушавамо да променимо Јелка Кацина и сличне? Па, то је глупо у старту. Лично сам му забранио и да улази у РС.

* Утисак је да је народ у РС схватио да је политички опстанак важнији од борбе за социјални положај и да су то интереси који се не продају за бољи живот...

- Уверен сам да је тако. Мој народ не пристаје на подвале либералног капитализма по принципу: Зашто је важно у којој држави живиш, границе се бришу? Важно је. Важније је ко си и где живиш него да обучеш фирмирано одело. А видим да српски медији, које води страни капитал, формирају став да више ништа није важно сем пара. Ја не мислим да је тако. Овде је борба за националну позицију приоритет. Ми смо тога свесни, од нас зависи све. Знам шта значи кад сретнем човека који нема, а кад га питам како је, он не каже ”лоше живим”, него ”чувајте ми Српску”. То је за мене завет. Ја другачије не смем и нећу. Хоћу да доживим да, једном када не будем председник, ходам Бањалуком и Требињем и срећем људе који кажу: ”Поштовање, господине Додик.” А не да окрену главу.

* ВИ сте последњи европски политичар коме у 21. веку стално над главом виси нека врста прогона - од претњи сменом, до забрана кретања. Каква је то позиција?

- Мислите, да ли се осећам неугодно? Нимало. Овде су долазили представници Кувајта, Ирана, те контакте ћемо наставити да одржавамо. Сви који желе, добродошли су. А они који послушају Церића неће ми недостајати. Од свих исламских земаља био сам само у Мароку, и немам потребу да идем било где. А Церићу нећу узвратити истом мером: може слободно да уђе у Српску, да промовише веру, али ако покуша да уђе у политичку сферу, нећемо прећи ћутке преко тога. То нека заборави.

* Какав план имате за Српску у следећој години?

- Наставићемо битку за статус. Нећемо жртвовати ниједно наше право за БиХ. Босна ће за нас постојати само док нам не смета, а од ње ћемо узимати само оно што нам треба. Свака другачија нам није потребна. А, по хиљадити пут ћу поновити да, упркос свим инфузијама које добија, то није одржива заједница.

Дубравка Вујановић

(Вечерње новости)

Фејсбук Твитер



Република Српска је бастион српства

петак, 30 децембар 2011 23:33
.....
Достојан своје функције
Препоручи коментар:
158
3
субота, 31 децембар 2011 00:25
miloš zeqiri
ha,ha,u bastionu mu stalno preti nešto...baš će da se proširite na nove teritorije...
Препоручи коментар:
3
116
субота, 31 децембар 2011 00:32
Danilo
Eto,to je to,to je Republika Srpska,to je pravi srpski narod,to je taj Milorad Dodik,srpski vodja koga Srbi biraju da ih vodi.Kakav narod,takav mu vodja i obrnuto.
Ovaj intervju treba stampati u svim udzbenicima za srpsku djecu i odrasle.

A,kad Milorad kaze da je Jelku Kacinu zabranio ulazak u Srpsku,nije potreban nikakav komentar, ha,ha,ha,ha, Bravo Milorade,care.
A,taj isti Kacin udje u Skupstinu Srbije i pozdravi narodne poslanike siptarskim pozdravom Tunga tjeta,a niko mu nista ne odgovori.Kako to objasniti?Ima li Srba u Srbiji?

Mislim da je suvisno komentarisati ovaj intervju jer se,stvarno,nema sta dodati,a ni oduzeti,treba ga samo pozdraviti i provoditi u djelo.

Zivjele Srbija,Srpska i Rusija.Takodje je velika je stvar imati Izral i sve Jevreje za prijatelje i na na svojoj strani.
Zna Milorad sta radi.
Препоручи коментар:
107
3
субота, 31 децембар 2011 01:03
Nikola
Sta reci posle ovoga nego, bravo gospodine Didik! Hvala Vam za sve sto ste postigli u ocuvanju bastiona srpstva danas, Republike Srpske. Zalosno je sto su politicari iz nekadasnje matice Republike Srbije postali obicni poltroni, koji za neke male povlastice skidaju gace pred bilo kim iz Zapada zarad nekih imaginarnih obecanja. Vasa vizija i vasa nepokolebljivost za ocuvanje Srpstva mi je jedini tracak nade da mi Srbi, kao narod nismo totalno izgubljeni. Hvala Vam jos jednom sto postojite, gospodine Dodik. Svim Srbima ma gde bili zelim srecnu Novu godinu i Bozic u miru. A dace Bog da se ujedinimo, jos malo strpljenja i bice braco...
Препоручи коментар:
85
3
субота, 31 децембар 2011 01:55
veljkovic
Dodik je covek koga Srbija treba.
Препоручи коментар:
92
2
субота, 31 децембар 2011 02:20
Владимир Димитријевић
Уз све резерве да је оно што је ма како лепо, снажно и истинито изречено у вербалној равни може послужити као покриће за сасвим супротне поступке у пракси (овлашћења РС се за време Додикове владавине битно смањују, или „Никад нећемо признати Косово“, макар га ко на траци стално снабдевали елементима државности, или Кркобабићева изненадна предизборна брига за ћирилицу, неке Дачићеве, Јеремићеве изјаве...) ипак морам да признам да не могу да се сетим кад је неки српски политичар у последње време овако снажно, јасно и отворено барем одсликао постојеће стање, а неколико следећих цитата, могли би то сасвим убедљиво да илуструју:

-----------------------------------------

Неко мора да седне и види шта је то са Европском унијом. Ако се сами распадају, валута и привреде им пропадају, зашто нам и даље причају о прикључењима и праве нас лудима. Хајде да сачекамо да се та Европа редефинише, да видимо шта је од ње остало, па да оценимо где ми можемо да се ”уденемо”.
Препоручи коментар:
76
2
субота, 31 децембар 2011 02:27
Владимир Димитријевић (2
"Било би интересантно видети колико лоши ефекти европске привреде утичу на Србију и на њену привреду. Мислим да су ти негативни утицаји далеко већи од свих повластица које смо до сад имали. Ми смо веома јасно видели да се подаништво никад не исплати. Зато смо галамили. Уљудност у оваквом свету не игра никакву улогу“.

-----------------------------------------
„Мој народ не пристаје на подвале либералног капитализма по принципу: Зашто је важно у којој држави живиш, границе се бришу? Важно је. Важније је ко си и где живиш него да обучеш фирмирано одело. А видим да српски медији, које води страни капитал, формирају став да више ништа није важно сем пара. Ја не мислим да је тако. Овде је борба за националну позицију приоритет. Ми смо тога свесни, од нас зависи све“.
Препоручи коментар:
81
2
субота, 31 децембар 2011 02:36
Владимир Димитријевић (3)
„Ако је главни дипломата ове Европе ратни хушкач Јелко Кацин, онда ја одбијам такву дипломатију и такву Европу. А да покушавамо да променимо Кацина и сличне? Па, то је глупо у старту. Лично сам му забранио и да улази у РС“.

-----------------------------------------

Турске намере на овим просторима углавном се тумаче као добронамерне. Мислите ли да ће бити касно обуздати их ако се њихови стварни интереси почну остваривати?

- Наравно да нису наивни, а ни добронамерни. Нису, чак, ни прикривени. Они отворено показују намеру да преузму доминацију. А верску заједницу користе као важан фактор уређивања односа у региону. Њихова стварна жеља је да овде граде неоосманизам. Опет продају приче како је овде 500 година владао мир, док су они уништавали наше национално биће. Турска је у то време извршила геноцид над Србима, у правом смислу те речи. То треба отворено рећи. И никада за то није одговарала. Срби морају да се уједине да се тај период расветли пред међународном заједницом
Препоручи коментар:
78
2
субота, 31 децембар 2011 04:07
Ђука
Потпуно си у праву. Стање духа у Србији није ни прићи стању духа браћи преко Дрине. Надам се да то неће још дуго бити и да ћемо отерати олош из наше државе.
Препоручи коментар:
68
2
субота, 31 децембар 2011 08:00
odlican
Brutalan intervju.Njegovo vreme tek dolazi, na dobrom je putu da ispravi srpske greske od 1918.
Препоручи коментар:
89
2
субота, 31 децембар 2011 08:45
alkar
srebrenica
Препоручи коментар:
3
93
субота, 31 децембар 2011 09:21
Старац Фочо
Издвајам:
Ни због чијих глобалних интереса нећемо жртовати своје. И све више се показује да то свет поштује.

Важније је ко си и где живиш него да обучеш фирмирано одело. А видим да српски медији, које води страни капитал, формирају став да више ништа није важно сем пара.


Кад ово чујем, просто ме некако срамота стања у Србији и нашег председника.

И још нешто:
Знам шта значи кад сретнем човека који нема, а кад га питам како је, он не каже ”лоше живим”, него ”чувајте ми Српску”.


Да ли има таквих људи данас у Србији? Можда боље нисмо ни заслужили.
Препоручи коментар:
84
4
субота, 31 децембар 2011 09:58
Харун ал Рашид
Искрено се надам да све овде речено од стране Додика није само празна политичарска демагогија скопчана са дневно политичким интересима. Ово кажем поучен лицемерством и превртљивошћу србијанских назови политичара - западњачких слугерања. Ако Срби у Републици Српској буду и даље имали овакво чврсто, национално свесно и усмерено политичко вођство које има свој јасно дефинисан став у погледу унутрашње и спољне политике, онда за њих не постоји бојазан да ће превладати сва искушења и одбранити своју државу од зла и Запада који га промовише. Само нек се много не уздају у Србију са оваквом влашћу и опозицијом, јер, жао ми је што то каже, али је истина - Србија је данас најобичнији тројански коњ западних злотвора који имају само један циљ - да униште и затру у корену светосавски и светолазаревски идентитет Србинов, а обе српске државе да доведу у поданички положај.
Препоручи коментар:
67
3
субота, 31 децембар 2011 10:27
ZORAN L.
Već duže vreme mislio sam da nam nema spasa.Pa kada prozbore ovakve sjajne ličnosti opet mi se vrati nada.Ali vrlo mala nada,jer Beograd ne haje za patriotizam,nacionalne interese i za njih nebi žrtvovao ni grama svog blagostanja i hedonizma.
Препоручи коментар:
48
2
субота, 31 децембар 2011 10:34
bravo predsednice
Jedan je Milorad Dodik, ovo je pravi srpski predsednik, i koliko mi se cini, jedini istinski srpski predsednik na balkanu, sa jasnom percepcijom, vizijom,hrabroscu, i pravim saveznicima. Iz perspektive obicnog gradjanina Srbije, Dodik mi lici na kralja Petra Ujedinitelja, ili Karadjordja, samo je njegova danasnja borba teza i sa visestruko lukavijim neprijateljem ciji je cilj da svede srpski narod na beogradski pasaluk.
Препоручи коментар:
44
5
субота, 31 децембар 2011 11:03
Бели Орао
Свим читаоцима НСПМ желим Срећну Нову Годину.
Препоручи коментар:
46
5
субота, 31 децембар 2011 11:50
влајко
Ма Додика за прецедника у Србиоји и то на следећим изборима...(ма какво држављанство он је Србин)

Жувела Србија, живела Српска, Живела Русија...
Препоручи коментар:
55
5
субота, 31 децембар 2011 11:58
Вук
Милораде посјети Подгорицу !!!
Препоручи коментар:
53
3
субота, 31 децембар 2011 12:01
nenad
Odlicni stavovi i jasna poruka.Trebalo bi poslati ove nase nesposobne,anacionalne i korumpirane politicare u Srbiji na kurs diplomatije, real politike i patriotizma u Banja Luku, mozda bi nesto i naucili,kao prvo kako se vodi drzava i narod.
Препоручи коментар:
48
3
субота, 31 децембар 2011 12:09
Vlado
Koliko hvalospjeva, a kad bi malo proveli vremena kod nas vidjeli bi da nije sve tako bajno i krasno, naprotiv.
Препоручи коментар:
8
52
субота, 31 децембар 2011 12:24
Dragan
Ako je Dodik iskren u ovim istinama koje je ovde izrekao i ako to nastoji sprovoditi u praksi ima moju punu podršku.
Препоручи коментар:
36
2
субота, 31 децембар 2011 12:58
Jedan
zivim u jednoj evropskoj zemlji. Vise volim toplu sobu,toplu vodu, platu da normalno zivim, auto, putovanja, dobru medicisku i socijanlun pomoc od sve ove price. Jednom se zivi i ja hocu da ziim moj zivot sada i da mi je dobro. A mucenici neka se muce i zadovoljavaju "nacionalnim".
Препоручи коментар:
1
82
субота, 31 децембар 2011 13:19
Munja
Poslije Herceg Novog, red bi bio da Dodik dodje u Niksic, Berane, Plevlja i PG.
Препоручи коментар:
38
2
субота, 31 децембар 2011 13:40
Старац Фочо
За Једног

И ја желим да живим мој живот сада и да ми је добро.
Једино су две разлике између мене и Вас:
1. У дефиницји појма "добро живљење". Код мене он има далеко скромнију материјалну димензију, а истакнутију димензију самоостваривања.
2. У акценту на "ја". Важно је да "ја" живим добро, а не неко "други", јер ако се одрекнем онога што сам "ја", зарад "доброг живота", онда постајем неко "други".

На крају крајева, и проститутка може да се правда истим ставовима. Да је разлика између тога да ли има да једе или нема, па да и буде разумљиво донекле, али ако је разлика између тога да ли ће возити Југа или Мерцедеса...
Препоручи коментар:
50
1
субота, 31 децембар 2011 13:54
Sa Brda
@Jedan
zivim u jednoj evropskoj zemlji.
Jednom se zivi i ja hocu da ziim moj zivot sada i da mi je dobro.

Pa neka ti je sa srećom.
Živi i pusti nas da živimo ovde a u skladu sa svojim uverenjima.
Ustvari ,ako ti je dobro, zašto se ovde i na ovakav način javljaš?.
Препоручи коментар:
51
1
субота, 31 децембар 2011 14:41
ivan3012
Milorade sokole,svaka ti se u zlato kovala!Dostojan si da nosis slavu Srpskog Imena!
Препоручи коментар:
35
3
субота, 31 децембар 2011 14:54
с.ј. @Jedan
Нисте ни први ни последњи који је у унутрашној борби добра и зла, врлине и чисто матријалистичког, капитулирао, и предао се само овоземаљском. Ако је то вама довољно, нема проблема, живите у складу са тим, али оставите нама ову земљу, овај народ, да га изведемо на пут који је мало мање материјалистички. Пошто је љубав према отаџбини предмет оних финијих осећања - које сте, ако се да извући из вашег изостављања истих са листе вама битних ствари, ставили на споредно место - сигуран сам да вам неће бити проблем опростити се од онога што делите са нама, и што вас, и остале жуте, доноси у конфликт са нама.

Срећан живот, и нека вам се испуне жеље (мада се надам да ћете једног дана видети оно што ми видимо)...
Препоручи коментар:
39
2
субота, 31 децембар 2011 16:15
Vlado
Koliko dobih minusa od onih sto informacije o Dodiku skupljaju preko interneta. Valjda oni bolje znaju od mene koji zivim u Srpskoj, sve je danaas moguce.
Препоручи коментар:
7
39
субота, 31 децембар 2011 16:55
kojot
@Vlado
I ja zivim u RS, naravno da je socijalna slika slaba, i da je opljackano sve sto je moglo da se opljacka, da je korupcija bezgranicna, nepotizam na svim nivoima i svasta nesto. Naravno da te stvari treba uredjivati, medjutim, na spoljno politickom planu, Dodik se ponasa dosta uverljivije, nego u svom prvom mandatu. Relativno dobro se nosi sa pritiscima izvana, ne slusa Kacina i kojekakve, nazovi EU poslanike, sta ce biti videcemo. Nacionalna prica mu je dosta uverljivija, od recimo Tadiceve, ako mu i dela budu priblizna prici, treba ga podrzati iz sve snage.
Препоручи коментар:
38
5
субота, 31 децембар 2011 16:55
Старац Фочо
За Влада

Koliko dobih minusa od onih sto informacije o Dodiku skupljaju preko interneta. Valjda oni bolje znaju od mene koji zivim u Srpskoj, sve je danaas moguce.


Хјде брате преко Дрине, реци нам, шта замераш Додику? Шта не ваља у том што је рекао?
Препоручи коментар:
26
3
субота, 31 децембар 2011 17:14
с.j.@Vlado
А, реците нам, одакле ВИ скупљате информације? Можда познајете Додика? Биће пре да се информишете исто као и ми, мутем интернета и других медија.

Не кажемо ми да је Додик неки нови цар Лазар, или слично, али одбијамо нападе сличних вама, који јединог барем приближно нормалног човека на нашој политичкој сцени (СВИХ српских земаља), нападају зато што није... ваљда што није савршено у складу са њиховим жељама (а можда и што они сами нису на његовом месту, јер смо ми увек љубоморни на саме себе).

МИ мало реланији, и, ако се могу усудити рећи, мудрији, схватамо да се мора имати сажаљења и разумевања да савршеног вође НЕЋЕ бити. Морамо се задовољити са БОЉИМ опцијама. НИје решење једноставно дигнути руке...
Препоручи коментар:
18
4
субота, 31 децембар 2011 17:17
БањалукаКрајина
А кад ће те смањити порезе? Све је то лијепо, не мора мени нико објашњавати шта је патриотизам, али од тога се не живи. У РС имате све мању подршку, наравно то не значи да РС има мању подршку како ви покушавате то да представите. Више посла за Србе у РС и више правде, мање криминала и демагогије! Продајете фирме странцима и намирујете социјалне потребе, па господине предсједниче шта мислите колико то може тако? На свим телевизијама пуштате нам турске серије испирате нам мозак, а патриотизам се доказје дјелима, а не памфлетом и хвалоспијевима о себи у новинама. Живјела РС !!!
Препоручи коментар:
14
3
субота, 31 децембар 2011 17:24
Žika
Svaka cast predsedniku Dodiku.Ovo je pravi srbin a ne kao nas predsednik Tadic. Srbiji treba jedan Dodik koji postuje duge ali drži do sebe i svog narodae. Želim mu mnogo srece i zdravlja u vođenju Republike Srpske.Živeli.
Препоручи коментар:
23
3
субота, 31 децембар 2011 17:28
kojot
@Jedan
Lepo je to Corba oslikao u svojoj gastarbajterskoj pesmi. "Ja o vratu, okacim kravatu"...
Препоручи коментар:
15
1
субота, 31 децембар 2011 17:29
МилошРС
Ма ,права људина .
Препоручи коментар:
13
2
субота, 31 децембар 2011 17:30
Николай
Ако ико буде успео да сачува ово несрећно српство, то ће онда бити Срби из Републике Српске.
Препоручи коментар:
22
2
субота, 31 децембар 2011 17:36
s.j.@kojot i Starac Foco
Џаба им је објашњавати, јер они очито немају разумевања за политичке реалности. Додик се показао као долседнији у својој политици, и спремнији да заступа наше националне интересе, и то само му је на похвалу. Али морамо схвтити да он не сме превише наљутити наше непријатеље на западу. Он се мора бити мудар ако жели опстати, и то и чини. Да ли то чини из жеље да помогне народу, или љубави према фотељи, је друго. Ја бих рекао да је неправедно рећи да то не чини барем делом из љубави према народу (а лично мислим да је добрим делом због тога).

То да ли је крао, и шта већ, не знам. Лично не мислим да јесте..
Препоручи коментар:
13
2
субота, 31 децембар 2011 18:06
Peter RV
Ovaj potpisuje u Sarajevu sve sto mu se naredi, sto mu nikako ne smeta da uzdize njegovu srpsku patriotsku retoriku.
RS ima svojega Borisa Tadica.
Препоручи коментар:
7
28
субота, 31 децембар 2011 18:14
Nase nade
Putin i Dodik.
Препоручи коментар:
26
5
субота, 31 децембар 2011 18:52
Vlado
Ja Dodiku nista ne vjerujem, valjda znate ko je njega doveo na vlast 98 , da se sa Tadicem grli i ljuibi i na sva zvona i da izvedemo jedan logican zakljucak, da li bi vladari nsp-a dopustili da Srbi preko Drine imaju samostalnog vladara, a nasa braca u Srbiji da budu u raljama tog istog nsp poretka. Da on stvarno radi u interesu Srpske i Srba bio bio odavno ili ubijen ili uklonjen sa polozaja kao Poplasen, sta se to promjenilo u ocima medjunarodne zajednice pa Dodika nisu smijenili, a sjecamo se kako su posmjenivali ljude iz SDS-a. Da zakljucim, zapadu Dodik savrseno odgovara, sludjeni narod filuje demagogijom , a zapravo radi za te iste protiv kojih istupa.
Препоручи коментар:
8
24
субота, 31 децембар 2011 20:41
Peter RV
@ Vlado
Savrseno tacno. Dodik je bio "jedini srpski politicar koji obecava" prema Ricardu Holbruku. Da, onom istom Holbruku koji je pio u zdravlje siptarskih terorista na Kosovu, i koji je eventualno ustolicio tamo Bernarda Kusnera 'bezgranicnog' prodavaoca organa srpskih mladica.
Tacno, odkad je Dodik dosao, napustili su ideju da njihov komesar ima pravo da mijenja izabrane srpske predstavnike. Interesantno,zar ne?. (opaska koja mi se bila izmakla. Hvala)
Препоручи коментар:
7
9
субота, 31 децембар 2011 21:06
Danilo
@ Vlado,

Ako si Vlado i Srbin,a ne neki komsija iz Sarajeva,onda bi trebalo da znas da su se vremena promijenila,da je Dodik nasao podrsku u jakoj Rusiji i Izraelu,za razliku od N.Poplasena i Sarovica koji to nisu imali.
Drugo,ne moze se ocekivati da u ovoj svjetskoj ek.krizi Srpska bude kao Svajcarska,problema ima,ali Srpska je stabilna,plate i penzije,kolike god,su redovne,niko nije gladan,a beskucnika ima manje nego u New Yorku.Drzavni sistem funkcionise,a narod je slobodan.Pogledaj probleme po drzavama EU.
Dodika cuva specijalno obezbjedjenje,vidio si to u novinama.
A,sto se tice prijateljstva sa Tadicem,valjda si shvatio iz ovog intervjua sta Dodik misli o njemu i aktuelnoj vlasti u Srbiji.

@ Jedan,

Znas,brate,i onome lavu u kavezu je divan zivot,hrane ima na pretek,kavez mu ciste redovno,niko ga ne proganja,uziva u "slobodi" i sav je srecan jer ne zna sta znace one zice od kojih ne moze izici vani.Za zivotinje je najvaznije da imaju hranu,a duhovnost ih ne zanima.
Препоручи коментар:
20
1
субота, 31 децембар 2011 21:31
nezaobilazno iskustvo
Izvinite, da li bi bio neko toliko ljubazan da mi objasni šta je to bastion srpstva i šta je to "srpstvo. Živim u Beogradu preko 60 godina i životno iskustvo mi govori da u jednom delu srpskog roda ima tolika zla i zlovolje da to ne bi bilo zdravo ni za mnogo veću populaciju od ove koja se ovde nalazi. Fenomenologija toga zla je tako raznovrsna da je to nemoguće i predstaviti. Ali, evo, u pitanju je bezdušnost, bezobzirnost, dvoličnost, stalno sumnjičenje drugog za sopstvene nepodopštine, bezrazložna mržnja, zavist, magareća tvrdoglavost, mučaljivost, karijerizam, ljubomora, namernost da se drugom nanese zlo, pritajenost, podmuklost, inat, itd....itd.....itd. Nije mi jasno odakle te osobine. Da li je to od mešanja krvi na ovim prostorima ili samo urođenih osobina samog naroda. Bojim se da je u pitanju etnička smesa koja još uvek traži sopstvenu identifikaciju.....Nisam siguran, na kraju, da ono što se naziva Srbinom u izvornom smislu i pripada tom rodu.....
Препоручи коментар:
5
20
субота, 31 децембар 2011 21:44
Miroljub
Kako ne kužite.Balkan je već rastaljen-Rusi i Turci sa jedne strane i TZV. EU sa druge.Proguglajte malo
"UNOCAL Fethulah Gulen" ili teme vezane za zajednička rusko-turska ulaganja..Dačić je u pravu.Tanasković govori o istoj stvari ali opet ne iznosi sve u javnost.Mislim da zna mnogo više pošto je toliko vremena proveo u Turskoj.
Препоручи коментар:
1
9
субота, 31 децембар 2011 21:54
МР
Ма колико ми било жао палестинског народа, нипошто признати Палестину. Из личног искуства знам да су Палестинци на страни Бошњака и против Срба. Нека их, нека решавају своје проблеме са Израелом (и Американцима) како знају и умеју. Баш добар човек овај г. Додик.
Препоручи коментар:
14
2
субота, 31 децембар 2011 22:05
dragoslavic
Hvala Dodiku za receno. VREME JE!
Препоручи коментар:
12
1
субота, 31 децембар 2011 22:21
Радгост
Vlado+ Peter RV+
Коментатори који сте одушевљени делима прецедника ,нешто вас нема код чланка[ето га,мало удесно]:
Бранислав Рибар: Професори БХС – изданци бошњачке политике
Препоручи коментар:
0
2
субота, 31 децембар 2011 22:44
Danilo
@ Nezaobilazno iskustvo,

Covjek vasih godina bi trebalo da zna sta je to licno,a sta nacionalno.

Negativne osobine ljudi koje ste vi tako dobro nabrojali su licnog karaktera i uglavnom se pojavljuju kod svih ljudi svijeta.Malo ko koga voli,a medju ljudima vladaju zavist,ljubomora,podmetanje,mrznja,a nacionalno je identitet,drzava,kultura,istorija,pismo,vjera.
Dakle,svi ljudi koji pripadaju jednoj naciji i drzavi teze k tome da oko tih pojmova budu jedinstveni,jer upravo ti nacionalni pojmovi omogucavaju svima nama da obezbjedimo prostor za zivot,u kojem cemo se i svadjati,nema veze,ali to je nas srpski prostor na kome mi upravljamo sami sobom,kakvi smo god,da ne dozvolimo da od nas neko ucini robove,da nas kinji,da nas ubija,da nam zene i kcerke siluje,a da mi to sve nemocno gledamo.

Ja sam bio u istom rovu sa komsijom Srbinom koga nisam volio,ali smo se precutno pomirili,bili smo na istom nacionalnom zadatku,borili smo se za slobodu srpskog naroda koju niko ne poklanja.
Препоручи коментар:
8
1
субота, 31 децембар 2011 22:45
s.j. @Danilo
У праву сте. Али бих додао да и животињама није кавез увек мио, што додатно указује на јад и беду људи који су задовољни својим кавезом обездушености и материјализма.

У праву сте и у вези тога шта Додик мисли о жутој мрљи на телу Србије. До сада је Додик био дипломата, и ставаљао потребу Српства на прво место (јер мени лично изгледа као да му 'дружење' са Тадићем није било мило), па је био спреман да се 'дружи' са одродима. То поздрављам. Али сада је очито и њему доста.

ВЕЛИКА је то ствар рећи да је од два српска ентитета која се још нису одрекла српског имена, онај мањи 'бастион српства'. НЕ зато што то није тачно, већ зато што је то неприродно и жалосно. Они који би по логици требали бити угроженији, и требали бити штићени, сада штите већину. Шта је следеће? Да нам НЕ ДАЈ БОЖЕ није Српске, онда би нам дијаспора морала бранити интересе? Ово је лудило, и на вечни срам свих гласача Србије!
Препоручи коментар:
12
2
недеља, 01 јануар 2012 00:41
dostojan
Hvala Bogu pa imamo ovakog srpskog sokola, Dodik je jedina svetla tacka na mracnom nebu Srbije. Samo nastavite predsednice, i ne brinite, ceo srpski narod ce biti vasa tvrdjava!
Препоручи коментар:
10
2
недеља, 01 јануар 2012 02:13
МР
(Ја) живим у Америци и добро ми је. Имам све о чему @Jedan прича. Али и дебела свиња има све и чека је посек. @Jedan је најобичнији бе....... Кад престанем да се бринем за друог време ми је да умрем.
Препоручи коментар:
9
0
недеља, 01 јануар 2012 08:11
Ništa ne shvatate....
@Danilo
Sve je to u redu što rekoste ali razlika između ličnog i nacionalnog postoji samo u teoriji. U praksi vi to ne možete razdvajati. Zašto? Pa, zato što tako loše osobine ovog naroda čak presudno utiču na nacionalno. Nisam sigiuran da bi baš takvu sliku nosili u svetu da smo boljih karakternih osobina. Ne može se za slobodu boriti onaj ko nju nije sposoban braniti na ličnom primeru. Tu se Vi grdno varate. Pa, zar vam nisu poznate situacije gde su ljudi izdavali sopstvene komšije neprijatelju lične koristi radi. Zašto to prenebregavate? Trebam li navoditi slučajeve? Najpoznatiji je onaj predočen službenim priznanjem nemačkog okupatora da je u Beogradu uprava Gestapoa bila zatrpana prijavama Beograđana o svojim susedima! Pogledajte i danas na šta liči politička scena u Srbiji? Kosovo i Metohija odlaze u tuđe ruke a u Srbiji, posebno beogradu, nikada veća slavlja. Povodi nisu važni, slave, rođendani..Beograd je bezbrižno uživao dok je padala Srpska Krajina, trebam li još navoditi..
Препоручи коментар:
4
1
недеља, 01 јануар 2012 10:55
milan
Treba stampati ovaj intervju i deliti narodu, da upotpuni znanje o situaciji na Balkanu i srpskim interesima.Odlican je Dodik, nije savrsen, ali ne moze se osporiti da se trudi odbraniti srpski interes i to se mora postovati.A da li ima vile i bogatstvo, ja bi mu dao i deset puta toliko samo neka nastavi sa mudrom, promisljenom i politikom homogenizacije srpskog korpusa, a rezultati ce doci vrlo brzo.
Препоручи коментар:
6
3
недеља, 01 јануар 2012 11:19
Ad hoc
Немамо Путина ал Милорад Додик треба да буде Вођа и Председник свих Срба.

Жив ми и здрав био Милораде још сто година.(најмање)
Препоручи коментар:
6
2
недеља, 01 јануар 2012 12:18
Jedan
@Старац Фочо i @Danilo
Vi banalizujete moje misljenje "Ja zivim sada i zelim da mi je dobro". Vi svodite moje misljenje na materijalno @starac Foco "yugo i merceds" a @Danilo uporedjuje zivot na zapadu sa lavom koji ima hrane u kavezu(?). A to sto ja imam jesu slobode u svakom smislu. Imam duhovnu slobodu, nisam rob neke ideologije ili politike, npr. velikosrpstva ili socialdemokrata, levice itd. Imam slobodu da radim poso koji hocu, imam slobodu misljenja, nebih nikad dobio toliko minusa kao ovde, jer dozvolite da ja mislim sam, nema grupnog pritiska. Ne brinem se za buducnost jer cu imati socijalnu pomoc kakvu takvu. Zaradjujem dovoljno da imam slobodu da kupim ono sto ja zelim, imam slobodu i mogucnost putovanja za zivota u sve delove sveta, svako putovanje je dozivljaj nekog novog sveta i kulture. Sto se tice luksuznih auta i yuge, zna se koje auto je sigurnije pri sudaru. Zivim sada i ovde, zivot je prolazan kao balon od sapunice. Vreme ne trosim na ideje, budimo realni.
Препоручи коментар:
1
8
недеља, 01 јануар 2012 13:31
milos
Kosovo se branilo u Kninu sto tadasnja vlast nije shvatala.Beograd se brani u Banja Luci.Za sva popustanja i saginjanja vlasti u Beogradu su dobijale samo nove zahteve.Zapad niti je postovao a pogotovo nagradjivao slabe,osvrnite se malo na istoriju bilo koje zapadne zemlje.
Препоручи коментар:
8
2
недеља, 01 јануар 2012 14:30
Anonimna Srpkinja
"zivim u jednoj evropskoj zemlji. Vise volim toplu sobu,toplu vodu, platu da normalno zivim, auto, putovanja, dobru medicisku i socijanlun pomoc od sve ove price. Jednom se zivi i ja hocu da ziim moj zivot sada i da mi je dobro. A mucenici neka se muce i zadovoljavaju "nacionalnim"."

Zivim i ja u inostranstvu dosta dobro i komotno, ali srce mi i dalje kuca za ono tamo. Zivot je dosta lagodan na zapadu, ali srce se polako ledi. Prosecan nas covek u Srbiji se muci i pati u nemastini, misleci da ce na zapadu naci spas. A kad dodje napolje tek onda vidi da pocne da gubi ono to je najvaznije. I pored svih iskusenja i nedaca nas narod jos uvek ima dusu!
Препоручи коментар:
9
0
недеља, 01 јануар 2012 17:07
Светислав Костић
Aко западним и НАТО душманима може Милорад Додик да пружа смјело отпор, зашто то не чини Тадић? Не видим шта је ту нејасно?

И то све да би Србију увео у ЕУ и у НАТО. Нешто више грађанске смјелости неће нашкодити.
Препоручи коментар:
0
0
недеља, 01 јануар 2012 17:17
Луди Ванко
Симболично или стварно -Додик тачно осећа.Српство у Србији је угрожено.Варају се они који мисле да је то због народа.Није компактан, није хомоген, дели се , расипа, али онај народ који подиже цркву каква је Свети Сава, па ако хоћете и овај мост на Ади који ја зовем Паук мост,онај народ који зна шта значи један Ђоковић,народ који је запоседао своје мостове кад су га бомбардовали, који је певао од пркоса кад му је шиштало над главама,који зна да испрати патријарха без позива , тај народ није ни слаб, ни дешператан,ни немоћан.Они који овде нису бастион српства су политичари и то сви од реда, једни зато што отворено заговарају покорност јачему. други зато што неће ЕУ а не умеју да постану миљеници већне на изборима и сви редом зато што не умеју да сарађују и кад деле иста уверења.Додик је велики зато што држи конце српства у рукама.Онај ко је рекао "Путин и Додик" изражава правац, жељу,сан, суштину.Додик нам је потребан али не да једне супроставља другима него да нас уједињује
Препоручи коментар:
1
0
недеља, 01 јануар 2012 18:53
Peter RV
Kad je Dodik otisao za Tel-Aviv, znao je da ce dobit jedan urnebes od aplauza od strane Jevreja.
Sto ce RS dobit od toga je bas samo to -prazne aplauze. Sad mu jos ostaje da nominuje Bernarda Henri-Levija (onog sto je izmislio Srebrenickih 'osam hiljada') za njegovog 'ministra spoljnih poslova'- sto ce mu garantirat produzene aplauze.
Препоручи коментар:
0
0
Пошаљите коментар
[ Назад на текст]



Нема коментара:

Постави коментар